Monday, July 28, 2014

heatoise:

*sees a dog*

me: nice

*PETS a dog*

me: NICE

Sunday, July 27, 2014

epic-humor:

poyzn:

Quick and simple lifehacks.

I’m quite afraid that there might be people who will belive in these tips

2-shane-s:

stoar-punk:

trashpunx:

shit-in-yer-cereal:

tastefullyoffensive:

Notes from Management [ardentleprechaun]

how is he not fired

I want to be Shane’s friend.

I aspire to be Shane

wtf yall want

This is incredible

666jss:

wwe-long-live-pillman:

wrestlingsexygirlsandracing:

majesticmaddox:

shanehelmscom:

keepmegoingbaby:

ANDDDD THATS THE BOTTOM LIIIINEEEEE CAUSE STONE COLD SAID SO!
*glass shatters*

Laying it down Stone Cold style.

This man is the fucking best. So much respect.

I’m a Christian, but a lot of things in Christianity I will never understand

Steve Austin is just amazing.

THAT DONT JIVE WITH THE RATTLESNAKE

(Source: patch-work-hero)

moshsquats:

since brainsandgains asked… here are five of my seven tattoos. the other two are bad and no one is gonna see them haha. the collarbone script is from a gravemaker song. that’s grimlock from transformers on my leg. and for whatever reason i got a suicide machines tattoo.

Suicide Machines tattoo is dope

irvinatorr:

wow the fifty shades of grey movie looks intense

irvinatorr:

wow the fifty shades of grey movie looks intense

darth-sebious:

Oh Lars

thisshitfunny:

thisshitfunny:

Ric_Flair_Elbow_Drop_In_His_Boxers.jpg

image

(Source: kane52630)

Saturday, July 26, 2014
Friday, July 25, 2014
me when I’m on bar

me when I’m on bar

(Source: marilynrnonroe)

mariokart64ost:

delistylehardcore:

mariokart64ost:

delistylehardcore:

there are like 3 good bands on MDFs lineup so far

I will buy a ticket right now if those 3 are mattyb raps dom mazzetti and merzbow

no theyre viper, john zorn, and kenny g

But for real idk what u think of them but i wanna see anaal nathrakh demilich and early graves. Maybe also DIS and napalm death idk.

Wait DEMILICH is playing? Wild.

glowcloud:

i love the Women Against Feminism that are like “I dont need feminism because i can admit i need my husband to open a jar for me and thats ok!” cause listen 1. get a towel 2. get the towel damp 3. put it on the lid and twist. BAM now men are completely useless. you, too, can open a jar. time to get a divorce